sorozat # film # könyv # színház

A Kölcsönlakás c. magyar film kölcsönpoénjai beleragadtak a türkiz egyetlen árnyalatába

2019. február 17. 21:17 - gulyásmelinda

Van egy jó hírem, meg egy rossz. A Dobó Kata rendezte magyar film, a Kölcsönlakás jobb, mint a Valami Amerika 3, de nem sokkal, ugyanis nincs benne céltalan agresszió, sem vajúdó nő kikötözése se, valahol a Pappa pia körül kullog történetmesélésben, humorban és nézhetőségben. Ez a jó hír, a rossz pedig, hogy a Kölcsönlakás című vígjátékban nincs semmi víg és semmi játék. Az alapötlettel nincs semmi gond, rengeteg jó film épít arra az egyetlen poénra, hogy az egyik fél azt hiszi a másikról, hogy ő az, aki, de mégsem. Mindenkire váratlanul ráhull egy másik szerep, és hogy senki ne lepleződjön le, próbálja elmagyarázni, eljátszani ezt. Dobó Kata tapasztalatlansága, vagy/és a forgatókönyvíró Búss Gábor Olivér tehetetlensége hozta össze így "az év legszexibb vígjáték"-át 12-es karikával, utólag nehéz megmondani.

Szóval van egy felújítás alatt álló lakás, amiben éldegél egy boldog pár (Balla Eszter és Haumann Máté), akik megbízásából egy (piros párducmintás alsónadrágos) dizájner (Szabó Simon) festi a falat türkizre. A félreértések ott kezdődnek, hogy a hétvégi welness lefújva, így nem lesz üres a kecó, amire sokan számítanak, és így estére mindenki befut a titkos szeretőjével, vagy a telefonon rendelt konzumhölggyel, vagy éppen a legújabb mesekönyvével, vagy az alsónadrágot nem viselő jógaoktatóval. Teljes fejetlenségben erőltetett poénokkal kínos helyzetekben kavarog a történet, néha beüt egy-egy vicces jelenet, ami csak azért szól, hogy el ne aludjanak a nézők.

Balla Eszter türkiz kezeslábasában és szájában egy tejszínhabsprével próbálja összetartani a sztorit, de önmagától távol álló karakterével ez is erőltetett, Szabó Simon kihozza a szerepéből a legtöbbet elhagyván összes ruháját, Martinovics Dorina alakításaiban mindig érezhető, hogy ő most dolgozik, és ez így elveszti természetességét, a nőcsábász Klem Viktor felejthető játékkal növeli az unalmat. Haumann Máté ügyefogyott férje aggodalomra ad okot, de a legmélyebb ponton Oroszlán Szonja parádés kosztümjében érkezik, sajnos önmaga paródiájává válva, és legmélyebben Kiss Ramóna szexis fehérneműjében, ami fekete,  vonaglik. A legjobb alakítás Ganxsta Zolee bárpultosa, aki ingben és nyakkendőben töltögeti a vodkát és a csapvizet.

Azt hiszem, Dobó Kata A miniszter félrelép c. filmben csinos kis hátsójával emlékezetesebbet alakított, mint ezzel a filmmel. Amikor pedig vége a filmnek, a stáblista alatt jön a végső csapás, a Csalj meg kezdetű édes-bús melódia. Csak kemény idegzetűeknek!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agas-bogas.blog.hu/api/trackback/id/tr6714632870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása